Vacatures

Het werk in de kringloopwinkel is gevarieerd. Er is een kledingafdeling, een boeken- en platenafdeling, een meubelafdeling, een electra- en een serviesgoedafdeling.

Per afdeling wordt er met een team vrijwilligers gewerkt, ook zijn er vrijwilligers die afdelingoverschrijdend werken . We zijn samen verantwoordelijk voor het geheel en ieder heeft daarin een stukje eigen taak, naar eigen keuze. Uiteraard onder begeleiding van ervaren vrijwilligers en/of de coƶrdinator.

Wil je meedoen aan een alternatief voor de rat-race van de consumptiemaatschappij? Wij zoeken aanpakkers en idealisten en zoekers om samen met mensen in de knel nieuwe kansen te creƫren.

Emmaus West Friesland biedt haar vrijwilligers reiskostenvergoeding, tussen de middag een lunch en per maand een bescheiden zakgeld.

Kun je zelfstandig werken, beheers je in voldoende mate de Nederlandse taal en heb je affiniteit met ons doel dan ben jij onze man of vrouw!

Ben je beschikbaar voor 2 dagdelen per week en voor (tenminste) drie maanden, mail dan je gegevens.

In verband met uitbreiding openingstijden, zijn er weer vele mogelijkheden om bij ons vrijwilligerswerk te verrichten!

- chauffeur / bijrijder (woensdag + donderdag 9.30-12.30 uur)

- afd. elektra (nakijken en repareren van voornamelijk bruingoed; zaterdag)

- boekenafdeling (woensdag; 10.00-13.00 en 13.00-17.00 uur; zaterdag 10.00-13.00 uur)

- kledingafdeling (zaterdag; 10.00-13.00 en 13.00-17.00 uur; woensdag 10.00-13.00 uur; vrijdag 13.00-17.00 uur)