Emmaus en de Kinderkledingbank Hoorn + foto's

08-07-2013

Deze zaterdag hebben we samen gewerkt met de Kinderkledingbank Hoorn. Het was een mooie dag. Zij hebben het meeste buitengebeuren verzorgd. Van ons stonden de gewone spullen buiten met extra boeken in de uitverkoop.

Binnen was het poffertjesfeest met Tinie, bij de kleding was het 2 halen en 1 betalen bij Willy en Linda, boeken en platen verkochten Othman en Piet, Sabien, Kamal en David stonden achter de kassa en hielpen de winkelende klanten beneden en MariĆ«tte en ik deden hand en spandiensten.
De samenwerking met de mensen van de Kinderkledingbank liep heel plezierig. Er is heel wat ranja gedronken door de kinderen en we kregen allemaal een lekker koud ijsje!
De totale opbrengst was €454,50. Dit lijkt niet veel, maar gezien het ontzettend warme weer zijn we er heel tevreden mee.
De helft is als gift naar de Kinderkledingbank gegaan. Zij kopen er materiaal voor hun kinderactiviteiten voor.